Ավելի քան կես դար Գագիկ Մարտիրոսյանը և գրեթե 50 տարի Սլավա Մկրտումյանը կանգնած են Երևանի մետրոպոլիտենի սկզբնավորման ակունքներում: Նրանք երկուսն էլ Մետրոպոլիտենի երկարամյա աշխատակիցներ են:
Մարշալ Բաղրամյան կայարանի շինարարներից՝ Գագիկ Մարտիրոսյանը, երբ Մետրոպոլիտենի շահագործումից ամիսներ անց մարշալ Հովհաննես Բաղրամյանը այցելեց կայարան՝ ընդունելու և ուղեկցելու պատասխանատու գործը հանձնարարվեց հենց նրան:
Ներկայում մետրոպոլիտենի անվտանգ երթևեկության ավագ տեսուչ Սլավա Մկրտումյանն ու զարգացման և արդիականացման ծրագրերի բաժնում աշխատող՝ Գագիկ Մարտիրոսյանը պատմում են ստորգետնյա քաղաքի ստեղծման տարիների, Կարեն Դեմիրճյանի հետ ունեցած շփումների և հետաքրքիր հիշողությունների մասին:
Այսօր՝ հունվարի 29-ին, ողբերգական ավտովթար է տեղի ունեցել Գեղարքունիքի մարզում։ Ժամը 10։50-ի սահմաններում Mercedes մակնիշի 34 ZL 325 համարանիշի ավտոմեքենայի վարորդը Սևան-Մարտունի-Գետափ ավտոճանապարհի 37 կմ հատվածում դեռևս անհայտ հանգամանքներում դուրս է եկել ճանապարհի երթևեկելի գոտուց, բախվել ծառերին ու քարերին և կողաշրջված վիճակում հայտնվել ձորակում։ Ինչպես դեպքի վայրից հայտնում է ֆոտոլրագրող Գագիկ Շամշյանը, վթարի հետևանքով 1 […]
Լևոն Շիրինյանի անրադարձը Պակիստանի նախկին նախագահի մահվան դատապարտելու կապակցությամբ x Մտածում եմ ինչ? հերիֆ նախագահ էր Պակիստանի նախագահ Մոուշարաֆը.փոխանակ մահվան դատապարտվեր իր երկրում պետական հեղաշրջման մեղադրանքով ,Հայաստանում կարող էր փաստաբաններ վարձել և որևէ դատարանում դատավարություն բեմականացնել. Համ կենդանի կմնար որպես հավերժ Նախագահ,համ էլ ,ձեռի հետ, Պակիստանի կամ առնվազն Զանզիբարի ազգային հերոս կհռչակվեր: Սրանց նախագահները երևում […]