Հրապարակած տեղեկատվությունը չի համապատասխանում իրականությանը․ քաղաքացու կտրոնը ժամկետանց է եղել և անցարգելը չի ընդունել։
Եթե մերժումը տեխնիկական խնդրով պայմանավորված լիներ (ինպես իր խոսքում նշել է փոխքաղաքապետ պ․ Գրիգորյանը, որ տեխնիկական խնդրի դեպքում, երբ անցարգելները չեն ընդունում QR՝ պաշտպանվում է քաղաքացու շահը), մետրոյի աշխատակիցն առանց որեւէ խնդրի կբացեր անցարգելը և քաղաքացին կանցներ։
Մեկ անգամ ևս ցանկանում ենք շեշտել՝ անցարգելները ժամկետանց կամ արդեն իսկ օգտագործված կտրոններ չեն ընդունում։
Նման չհիմնավորված և մետրոյի աշխատակիցներին արատավորող հրապարակում կատարելուց առաջ փորձեք ճշտել իրական պատճառները՝ ապատեղեկատվությունից խուսափելու համար։
Երևանի մետրոպոլիտենն իր աշխատակիցներին նման անհիմն մեղադրանքներից ու վիրավորանքներից պաշտպանելու համար՝ կդիմի իրավական միջոցների։
Հյուսիս-հարավ միջանցքի մաս կազմող Ռաշտ-Աստարա երկաթուղին կառուցվելու է Ռուսաստանի ֆինանսավորմամբ: Այս մասին «Իրան» օրաթերթին թված հարցազրույցում հայտարարել է Իրանի երկաթուղային ընկերության ղեկավար Ալի Աքբար Մորադին: x «Նախկինում որոշվել էր, որ Ադրբեջանը պետք է 500 մլն դոլարի ներդրում կատարի, սակայն պատժամիջոցների պատճառով դա հնարավոր չեղավ, այժմ Ռուսաստանն է պատրաստակամություն հայտնել ֆինանսավորել նախագիծը»,- ասել է Մորադին: Հեղինակ`Վարդուհի […]
COVID-19-ի տարածման և դեպքերի կտրուկ աճով պայմանավորված` Հայաստանը կրկին հայտնվել է Եվրամիության չափանիշներով համաճարակային վտանգավոր` «կարմիր» գոտում: Սա նշանակում է, որ Հայաստանի քաղաքացիների համար մուտքի սահմանափակումները կարող են խստացվել: x Այս մասին տեղեկացնում է ՀՀ առողջապահության նախարարությունը: Հիվանդությունների կանխարգելման և վերահսկման եվրոպական կենտրոնը (ECDC) համաճարակաբանական իմաստով ապահով երկրների ցանկը թարմացնում է յուրաքանչյուր երկու շաբաթը մեկ` […]